Geng Blogger Kene Abuse Lagi - aku yang geram-

Korang geram x geram x??? Mesti geram kan kalO jadik camni. 

Klik utk mate keranjang*

Geram kan???

KalO jadik Kong muhti lagik gram. KalO aku ler, aku trace and cari sampai dapat sape yang abuse GB tu menyusahkan ramai blOgger then aku SAMAN!
Setiap user yang xley masuk tu kire aku charge SAMAN kat abuser tu satu ghibu. KalO lam satOs org xley masOk GB, sO aku da dapat byk-byk ghibu*

BtOl dak? Pe barang pentakOt nak abuse GB then susahkan ramai orang. Hati busuk cam taik*. Xley tengOk orang senang langsOng. Busukkkkkk!!!

Dah ler aku tengah rakus nak mentaip hari ni. Gelabah aku dibuatnye xdapat mentaip isi hati aku. Sekarang isi hati dah x terluah. Aku punye pertimbangan akal dah kudaku larik gagah berani tetibe aku post sal isu GB. Ceh*

-sayang jugak aku kat GB kan-
*muntah*

Note: Baru pasan hari ni byk entry geram-geram. And... Luper laks nk g amek awards blOgger len bg. jgn geram dengan saye -_-*!!!

0 orang kaye mengOmel :