Buscar

Loading...

Páginas

Diari SeOrang Pembunuh Bersiri -Kisah Benar-

"Instinct killer". Aku dilahirkan sebagai seorang wanita dengan kelebihan itu. Melihat kematian-kematian yang berlaku di depan mataku sendiri membuatkan hatiku tenang. Yaa... Tenang dan damai 


Tidurku juga umpama tiada penghujungnya. Setiap nyawa yang melayang di tanganku membuatkan hatiku berasa sungguh bahagia. Tidurku semakin lena... Panjang... Dan mimpiku terlalu indah.


Sungguh aku puas melihat kematian. Kejam itu satu perkataan yang cukup membahagiakan diriku. Saat ku melihat mangsaku menahan kesakitan dan menghadapi kematian tatkala aku melemaskan mangsaku dengan gas beracun, aku hanya melihat dengan perasaan gembira. Kegembiraanku memuncak melihat mangsaku menggelupur ketika sakaratulmaut menjemput mereka.


Satu demi satu, hari demi hari, mangsaku semakin ramai. Aku hanya menghancurkan mayat mereka dan membuangnya melalui tingkap. Setiap hari, mangsa pasti ada. Hidupku kucar-kacir dan tidak tentu arah jika tidak mendapat mangsa walaupun hanya untuk satu hari. Akan terganggu hidupku dan tidurku sebab......


!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

!
!
!
!
!
!
!
!



 hari-hari ade NYAMOK masuk lam bilik aku! Binawe punye nyamOk






Benci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


Isap drh org taw. Bayar la!!!!!
Mne de mende free lam dunie ni
NgEng~



17 orang kaye mengOmel :

zack zukhairi

Ala...biar je die gigit. Dia tak bawak mangkuk pon. Tak luak pun darah ang. Hehe

Shaifful Hairi b Ramli

laaa nyamuk rupanya...benciiiiiii !!!! hahahah

MiSyA GaDiS TeRbiLanG

Gasak ah mne de free... Kalo nk isap pon kne byr aaa... XD

en.alierostam

darah manis..sedap kowt..hehe

MiSyA GaDiS TeRbiLanG

Uh. NymOk bkn kire da kwen ke lom sume die bntai.

Zack

nyamok tu byr la..die byr gune denggi..hehe

FzuK

pembunuhan yg kejam ni.
kanun 302 hukum bunuh tu..
leh didakwa pancung bulu kening..
haha

Eyriqazz

seb baik dok kondo..tak byk nyamuk...

Great Teacher Onizuka

Dak Wan

Bunuh nyamuk tak salah...... Jangan bunuh orang udah lah!Hehehe :)

MiSyA GaDiS TeRbiLanG

Keke*


XD

tuntung

kesian nyamuk itu


tuntungkita.blogspot.com

Qismina

kite ade persamaan ek??? ahaha.. aku baru jer tulis post pasal nyamuk bengom... sakit ati woo.. ingt darah free ka.. dah ler dpt darah free2.. pastu tak reti2 nk bals budi.. bagi plak penyakit dkat kita.. ahhaha.. jom kite bunuh diorg..

rizputra7

nyamuk tue suka kat gt ler tue..dia dah terpikat kot..hehehe

touyakaruma

Eiiii kejamnya ... menci ! menci !

MiSyA GaDiS TeRbiLanG

Keke

XD

jan

wah!ayat maintain gempak!

cik Ladies

kejam nye bunuh nyamuk!! :geram
GT melampo! :hoho