ANONYMOUS = ANNOYINGKAH???

Sudah lama belOg Gua tidak mendapat serangan jahat AnOnymOus macam dulu-dulu mase belOg Gua baru nak merangkak.


Serangan jugak berkurangan lepas Gua buat entry pasal AnOnymOus yang perangai memang annOying tahap dewa lagi plak die sanggOp buat accOunt gOogle and belOg sendiri cume untOk mengOndem belOg Gua. Lu orang bayangkan sikap nekad si AnOnymOus tu sampai camtu skali. Apakah?


Jadi Gua x teragak-agak membuat entry ini. Ah! Malu juga kalO kau orang baca. Sebab Gua dulu guna "saya" as kata ganti diri. Bila Gua baca semula entry lama, Gua terasa macam .... wuddateTtt... GELI* Cover giler babaizzzz. Sekarang tidak lagi memandangkan Gua rasa, kebanyakan blOgger dan reader lebih sukakan gaya penulisan yang sempOi tidak de cOver-cOver punya... Keh3


Berbalik pada cerita AnOnymOus. Nama cOmey dah kan? Gua terasa macam kiut semacam penggunaan nama tu. Tapi belOm tentu orangnya kiut. Perangai juga belOm tentu cOmel. Cume Gua rasa, kewujudan AnOnymOus ni ekceli sangat berguna pada blOgger-blOgger yang macam Gua ni sebab AnOnymOuslah yang mentOlOng untOk menaikkan traffic pada belOg Gua pada satu ketika masa dahulu *tu dia Gua punya ayat memang tradisiOnal bai...*


Lagi plak kalau Gua buat entry pasal AnOnymOus, mencanak traffic Gua naek sebab kebanyakan orang memang alergi tahap giler babaiiiz dengan si AnOnymOus ni. KalO tengOk je name AnOnymOus, kOmpem seblOm apruv kOmen g bace dulu 2,3 kali bagi paham then kalO nyampah n sakitkan hati juz delete je. Gua pOwn selalu buat mende yang same bai... dOlu-dOlu... Korang pOwn same kan kan kan? Jenis yang tOugh and kebaL je yang sanggOp melayan kerenah si AnOnymOus ni. Gua maleh!


Cuma yang Gua nak katakan kat sini, xceria idup and xde "sengat" belOg kita tanpa kehadiran AnOnymOus. Sebab AnOnymOus ni la yang mengajar kita jadi blOgger yang lebih baik pada Gua. Sikit-sikit, Gua tengOk teguran AnOnymOus pasti bawak kesan dan pengaruh atas entry-entry si blOgger yang diserang even bukan dalam mase pndek, tapi pasti bley buat blOgger berpikir panjang untOk buat entry care yang laen.


ContOhnye kalau Lu orang asek buat entry dOk mencarOt banyak mengutOk orang laen, then kene serang AnOnymOus, tak lama pastu kOmperempem ade entry selit-selit sal Agama ngan Hadis segala. Bhahaha... Cover baek punya psal. Tapi kan ke bagOs tu. Tetibe nak kua hadis nak bncang sal hukum segala padehal selame Lu berblOgging banyak ngumpats buat dOsa. Dapat jugak Lu kOngsi ilmu even sikit tapi ade manfaat jugak pade orang laen. Keh3 INI CONTOH je bai...


Ade jugak AnOnymOus yang datang dan pergi secara baik, tinggalkan kOmen bernas-bernas xde buat kepOh then kekadang bagi semangat and nasihat kat blOgger laen. Pergh... Ni ketegeri AnOnymOus penyayang and taw budi bahase. Memang tak annOying langsOng rase nak bagi kasih sayang lebih kOt kat die. Keh3.


Jadi pade Gua, AnOnymOus sebenarnya bukanlah satu perkara yang AnnOying. Lu orang amek and pandang dari sudut pOsitive. KalO AnOnymOus tu kate belOg kOrang xbest ke hape...tOksah risau la... kOrang kOmpem still ade reader memaseng then cube perbaiki belOg Lu orang tu. KalO x best, buat jadik lagi best. KalO xde sengat, kOrang buat la entry hangat. Biar sampai hangit. Yang penting Lu orang sendiri dapat hasil n puas. AnOnymOus yang jahat tu dapat ape bai??? "Saham ke nerake" sebab tmbah dOse nak menjahanamkan orang laen je. Ngaaaaa... Best kan?


P/s: Gua taw cakap tapi Gua sendiri maleh nak layan sangat AnOn ni. Sesikit bley la kOt. Lelame Gua pnas jgk. KalO Gua marah, kOrang larik kOt*



0 orang kaye mengOmel :