AKU DAH RASUAH KONG RM2 JUTA. SEBAB TU ADE BANNER MUKE AKU KAT GB



TolOng la jangan percaye! Haha... Name aku kan GT. GT bermakne Gile Traffic! Tu sebab aku rasuah Kong surO letak banner aku dalam GB kasik ramai orang tengOk and tmbah traffic belOg haku ni. 




Pasal gambO dOk mentuka-mentuka tu, yang tu kOrang jangan tanye aku. Tu idea baek punya dari Kong sebab die kate buat kelainan. Memang laen dari yang laen kOt. Giler mencapup - mencari publisiti - Keh3. Ade aku kesah? Bukan aku punye kije. Ngeh3




P/s : Ekceli aku menang kOntes referal terbanyak. KalO sape yang menang dapat banner free selame sebulan kat GB. Buktinye kat -SINI-. Toksah dOk tanye aku cemane aku bley letak banner dalam GB aku bukan kaye mane nk letak iklan aku kat mane-mane website. Kayap bley la kOt. KalO kOrang nak taw details, tengOk thread ni -KLIK-  
Lepas tu kalO kOrang terlebeyh rajin kOrang bley klik -SINI- plak.




Ni ekceli Banner asal yang aku nak letak*
Santek x aku rembat lam gugel



P/s : Mekaseh Kong... Ai syg U lebeyh la gini...  =p


+++++++++++++++++++

0 orang kaye mengOmel :