MENGHANJENG!!! Memang Best Giler*



BagOs ke menghanjeng orang weyh? Dgr bunyi macam xsedap, aku rase memang xbagOs! Pejadah nak menghanjeng orang laen bai? Dapat ape? Maki hamun free ade kOt* Tapi kalO untOk tujuan ilmu, xde hal kOt  =p


++++++++++++++++++++++


Klik bg juling*

Skunk kOrang dah paham kan? Keke... Entry ku kali ni bertujuan untuk menghanjeng sikap segelintir masyarakat yang kelabu mate ngan duit hasil dari aktiviti berfacebOoking yang lOg-in2 dapat duit tu la. Giler best, kalO lOg in je bley buat duit. Tapi buat ape?

Aku sentiase ikOt perkembangan grOup-grOup yang buat aktiviti ni. Ceh* xpuas hati giler aku. Dah ler spam meseg banyak giler tiap kali aku kene delete lam inbOx aku, lepas tu plak prOduk yang di offer cam teTTTTTTTtt... Aku tengOk sume prOduk untuk orang "dewase" je. Nak besarkan itu, nak naekkan ini. Kire kesh-kesh malam jumaat punye part lah. Aku xcampO weyh, aku perati jer*

Status hukum plak, memang diragui. Siyesly!!! Tu sebab aku selalu perati aktiviti grOup ni. Then aku jugak bace pasal status hukum prOgram infinity dOwline macam ni kat SINI. Uolls jugde sendiri, then bagi pendapatan sikit kat aku cemane*

Bagi aku la, memang xley blah! Asal masuk je dpt duit. KalO gitu, senang lenang lah idOp sume masyarakat Mesia. Xpayah bekerja da dapat duit. Giler xpayah usaha, cam tgkap muat je dah bley jadik haiwan hartawan. Pergh... Pade aku, tOksah la layan mendalah sume ni... Xde jalan singkat nak senang weyh. Then makan plak duit xhalal. Tu yang bahaye. Bile dah jadi darah daging, naye weyh* Bawak-bawak la bertaubat... Xberkat weyh!

+++++++++++++++++++++++++

0 orang kaye mengOmel :