RINDU PADE SEMUA KARYA BLOGGER ITU* -Die sgt hebat!-



Aku tarik nafas, bukan nafas lega, tapi nafas tercungap-cungap, macam orang baru lepas lari-lari 100 meter ulang alik xde benti 16 kali. Kipas dalam bilik berputar laju, aku slowkan level 1, tapi pusing tetap macam level 5. Aku rase, ade orang cOba mensabOtaj kipas kat bilik aku ni. 


Aku tengah pikir sekarang ni, mane pergi aura aku yang dulu taip-taip 3 menit lepas tu pOst. Bile perasaan rakus  melande, aku taip lagi aku pOst. Memang aku type xmau pikir ape, lagaknye macam orang giler prOper salah eja pOwn aku xheran. 


Sekarang ni, aku nak buat entry amek mase 15 menit ke atas tu sudah wajib.  Aku lOst!!!!!!!!!! Idea tarak, nak syOk sendiri pOwn aku dah rase segan. BlOgger ni jumlahnye dah banjir melimpah ruah kate orang. Ramai giler, nak syOk sendiri dah susah. Type camtu salah, camni salah. Sume serba xkene aku rase. Keke*


Aku saspek, diri aku jadi camni sejak Loyer Lelaki mentutOp belOg die. BetOl ni aku x tipu... Selame ni, aku skOdeng belOg die, then aku dapat nafas baru nak type entry. Aku maen balOn je type, publish, tetap dapat smbutan hangit. Ramai yang hantar meseg kat aku dalam fbOok dulu-dulu bunyinye camni lebeyh kuang:


"Best la bace ur blOg. Tiap-tiap hari nak release tensiOn mesti bace ur blOg dlu"


Aku suka! Sebab pa, kalO type ntah hape-hape aku bantai, orang tetap have fun bace belOg aku siap jadik rutin harian. Jadik aku pOwn release tensiOn sikit tengOk orang epi ngan care aku berblOgging dulu. Dulu la bukan skunk. Skunk ni plak, aku bace entry aku, tensiOn je. Bosan! BetOl weyh... Xtipu punya... Aku saspek, kOrg pOwn tensiOn kan???


+++++++++++++++++++++


Tetibe je malam ni, aku terase rendO kat karya Loyer Lelaki. Aku paling ingat skali entry die tajOk "such a fucking day" kalO aku xsilap. Trun naek lift tgkat 20 ngan spender mggu lepas punye langgar auntie Cine tak samak tangan lepas pegang bkas daging babi. Lambat pegi cOurt kene marah ngan hakim and dapat kemaluan besar depan awek-awek kat cOurt smpai kes kene tangguh bicara. Lepas tu, kOmputer die byk virus diikuti dengan fail lame die lupe nak review dari pasal defendan *kalO xslap* name ala-ala FAK fuck!!!


Lepas tu kau ingat lagi entry die pasal Nasuha, Miss Fong awek-awek yang nak ngOrat die and yang die ngOrats. Die beli ubat nak bagi lagi panjang, lpas tu awek-awek opis die perli die dah terlebeyh pOtong smpai die malu takOt kene sumpah 7 keturunan. Crite sal mak die ugOt die kawen ngan Nasuha ngan permainan psikOlOgi mak die yang mantOp giler. Lgi crite sal die bercuti ke Alaska jadik penangkap anjing laut speenuh mase.


Tak luper jugak crite sal sumandak-sumandak (pempuan/pelacur) yang orang offer die mase die kat tepi pntai kat Sabah sampai die marah nak buat orang tu jadik umpan mancing. Muke lobang-lObang bukan bermakne die sangap! Then, crite sal lelaki brader-brader (machO) yang memancing kat laut dalam tapi xde makne pade die sebab, muntah kalahkan pempuan peknen. Ceh* Binawe, aku buley ingat dOwh! Hampir kesemuenye. Uolls tengOk, betape hebatnye beliau smpaikan aku terkhatam sekali bace je blOg beliau. BravO ko memang hebat la brader


Tapi sayang, kO da delete belOg ko. Xbagi aku bace ke hape??? Pekehal ko delete belOg ko brO...? Mentuka keje xjadik Loyer lelaki pOwn bukan efek mane kat belOg ko kOt. KalO kO tuka keje jadik penangkap anjing laut sepenuh mase, kO tuka link kO jadik http://penangkapanjinglautlelaki.blogspot.com/ instead of http://loyerlelaki.blogspot.com/ pOwn aku sanggOp bace taw dak?


Ko pOwn dah janji ngan aku, kO nak tunaikan janji tag aku musin haji tahOn depan tapi kO delete plak belOg kO. Hangen haku. Bhahahaa... Masih lekat dalam ingatan name MATSUO OSADA taw? Ko plak bagi semangat kat aku ala-ala brader kO kate kat aku:


"Ko buat entry sal pertenakan cacing tanah pOwn aku bace taw. Kipidap"


See... Skunk sape nak trOskan bagi semangat kat aku macam ko bg? Keh3


P/s: Siyesly, blOg die best. Pade sape yg xkenal kOrang memang rugi bai... Awek-awek sume olwez tunggu hapdate die termasOk aku. Ramai weyh ngOrats die. WalaupOwn kehidupan seOrang lawyer macam die same cam kite bznye xhengat, makan sambil cangkung kat kedai mamak, baju maen campak kat dObi, pakai spender mmber2 punye sebab lupe basoh, tapi pade aku die tetap hawt*


-aku xpakai spender org laen. Sekian-

0 orang kaye mengOmel :